Před zahájením prodeje
- Prohlídka nemovitosti (seznámení se s faktickým a právním stavem nemovitosti, získání podkladů a listin – nabývací titul, katastrální mapa, výpis z listu vlastnictví, atd.)
- Určení aktuální tržní hodnoty nemovitosti (srovnání s cenami podobných a porovnatelných nemovitostí prodaných v dané lokalitě, s využitím vlastní databáze)
- Doporučení nabídkové prodejní ceny nemovitosti
- Uzavření smlouvy o spolupráci při prodeji nemovitosti (dle dohodnutých a vzájemně odsouhlasených podmínek)
- Pořízení fotodokumentace nemovitosti
- Pořízení videodokumentace interiéru i okolí nemovitosti (za využití dronu s kamerou)
- Do 24 hodin od uzavření spolupráce probíhá vložení do nabídkové systému a export na internetové inzertní portály a sociální sítě
- Do 48 hodin zpracování videoprohlídky nemovitosti a její zveřejnění na inzertních portálech, Youtube, Facebooku
- Inzerce probíhá na více než 20 inzertních serverech
- Možnost umístění propagačního banneru „NA PRODEJ“ na nemovitost
- Oslovení klientů z databáze
- Spolupráce s dalšími realitními kancelářemi a makléři
- Prohlídky se zájemci vždy za osobní účasti realitního makléře
- Zajištění a vypracování Smlouvy o složení blokovacího depozita – takzvané rezervační smlouvy
- Příprava a zajištění vypracování kupní smlouvy a smlouvy o advokátní úschově kupní ceny (finančních prostředků)
- Zajištění vypracování průkazu energetické náročnosti budovy (není-li již zpracován)
- Organizace procesu uzavření všech dokumentů potřebných pro převod nemovitosti na kupující se všemi náležitostmi (kupní smlouvy, smlouvy o advokátní úschově kupní ceny, návrh na vklad pro katastr nemovitostí, atd.)
- Zajištění zahájení řízení a podání návrhu na vklad u příslušného katastrálního úřadu
- Fyzické předání a provedení odečtu měřičů energií a služeb dodávaných do nemovitosti
- Sepsaní předávacího protokolu při předání nemovitosti
- Pomoc při přepisu energií a služeb na nového vlastníka
Nabídka a zajištění kupce
Prodej – kupec